Objectiu: Fer seguiment del treball interdisciplinar.
Sembla ser que els alumnes estan engrescats en aquest treball per tasques, és una manera diferent de treballar, en què l'ordinador és substituit pel llibre de text i es fan agrupaments diversos al llarg del treball, des de treball individual, per parelles, en petit grup, compartint la informació, etc.
Pel que fa als alumnes que mostren alguna dificultat per seguir l'aula, tant la psicopedagoga com jo, que som a dins l'aula, donem el recolzament i ajut necessari perquè no es perdin acompanyant-los en el seu aprenentatge. El fet de proposar activitats i deixar temps per desenvolupar-les, també facilita el treball segons cada ritme d'aprenentatge, ja que no tots son, evidentment, igual de ràpids ni tenen les mateixes habilitats tecnològiques i cognitives.
La tutora és qui decideix si complementar a alguns alumnes el seu treball, ja sigui fent alguna activitat de més (de reforç o d'ampliació) o augmentant l'exigència en el seu treball.
Els alumnes que han rebut el nostre suport, l'han acceptat favorablement, ja que no sols ens hem dirigit a alumnes concrets, si no també hem resolt els dubtes que en qualsevol moment se li podia plantejar a qualsevol alumne. Una experiència d'inclusió dins l'aula de l'institut molt positiva.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.