Objectiu: Valorar la metodologia de treball i incidència en el desenvolupament de les competències bàsiques.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I INTEL.LIGÈNCIES MÚLTIPLES
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I INTEL.LIGÈNCIES MÚLTIPLES
Si traslladem la informació que ens dóna la següent imatge alhora de posar en pràctica les IM i les CB en el nostre centre i aula, ens adonem que:
Si avaluem els esglaons que hi ha d'haver per posar en pràctica les IM i les CB a l'aula, ens adonem que el treball interdisciplinar que hem fet a primer d'ESO segueix els esglaons d'aquesta escala: es parteix dels seus coneixements previs, de coses de l'entorn proper, s'utilitza com a recursos d'aprenentatge estils diversificats (moodle, multimèdia, tic,...), estratègies metodològiques diferents (treball per parelles, tutoria entre iguals, aprenentatge basat en problemes,...) s'utilitza diverses formes d'avaluar per a cada treball al llarg del curs (portfoli, mural,...), es presenten els resultats de tot el treball fet a través d'una exposició final.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.