dissabte, 15 d’octubre del 2011

BIBLIOGRAFIA/WEBGRAFIA


&   AINSCOW, M. (2001) Desarrollo de Escuelas inclusivas. Barcelona: Narcea.
& FERNANDEZ SIERRA, J (1995). El trabajo docente y psicopedagógico en educación secundaria. Aljibe.
&  MARTÍN, E I TIRADO, V. (Coord.) (1997). La orientación educativa y profesional en la educación secundaria. Barcelona: Horsori/ICE UB.
& MARTÍN, E IMAURI, T. (Coord.). (1996). La atención a la diversidad en la educación secundaria. Barcelona: Horsori/ICE UB.
&  MONEREO, C. (2002). Centros de secundaria de calidad, centros que aprenden de la diversidad. A Educación secundaria: un camino para el desarrollo humano (pp. 37-60). Santiago de Chile: UNESCO.
& MONEREO, C. (coord.) (1998) Instantànies: projectes per atendre la diversitat educativa. Barcelona: Edicions 62.
& ONRUBIA,J.; FILLAT, M.; MARTÍNEZ, D.; UDINA, M. (1998). Criteris psicopedagógics per a l'atenció a la diversitat. Barcelona: Departament d'Ensenyament, Generalitat de Catalunya.
&  PUJOLÀS; MASET, P (2005). La inclusió escolar: principis I estratègies per a fer-la possible. Àmbits de pedagogía núm 15.
&  ROLAND G. THARP, PEGGY ESTRADA, STEPHANIE STOLL DALTON I LOIS
& YAMAUCHI. (2002). Transformar la enseñanza. Excelencia, equidad, inclusión y armonía en las aulas y las escuelas. Barcelona: Paidós.
        http://www.xtec.es/~nalart/PPT/tutoria.ppt (Teoria de les Intel.ligències múltiples)
        http://www.xtec.es/~amerlo/projecte/pagina2.htm (Treball per projectes)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.