& AINSCOW, M. (2001) Desarrollo de Escuelas
inclusivas. Barcelona: Narcea.
& FERNANDEZ SIERRA, J (1995). El
trabajo docente y psicopedagógico en educación secundaria. Aljibe.
& MARTÍN, E I TIRADO, V. (Coord.) (1997). La
orientación educativa y profesional en la educación secundaria. Barcelona:
Horsori/ICE UB.
& MARTÍN, E IMAURI, T. (Coord.).
(1996). La atención a la diversidad en la educación secundaria. Barcelona:
Horsori/ICE UB.
& MONEREO, C. (2002). Centros de secundaria de
calidad, centros que aprenden de la diversidad. A Educación secundaria: un
camino para el desarrollo humano (pp. 37-60). Santiago de Chile: UNESCO.
& MONEREO, C. (coord.) (1998)
Instantànies: projectes per atendre la diversitat educativa. Barcelona:
Edicions 62.
& ONRUBIA,J.; FILLAT, M.; MARTÍNEZ,
D.; UDINA, M. (1998). Criteris psicopedagógics per a l'atenció a la diversitat.
Barcelona: Departament d'Ensenyament, Generalitat de Catalunya.
& PUJOLÀS; MASET, P (2005). La inclusió escolar:
principis I estratègies per a fer-la possible. Àmbits de pedagogía núm 15.
& ROLAND G. THARP, PEGGY ESTRADA, STEPHANIE
STOLL DALTON I LOIS
& YAMAUCHI. (2002). Transformar la
enseñanza. Excelencia, equidad, inclusión y armonía en las aulas y las
escuelas. Barcelona: Paidós.
–
http://www.xtec.es/~nalart/PPT/tutoria.ppt
(Teoria de les Intel.ligències múltiples)
–
http://www.xtec.es/~amerlo/projecte/pagina2.htm
(Treball per projectes)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.